Monday, October 31, 2011

Leikkiä askartelumassoilla

Muistatko kun kirjoitin: "... oikeastaan kaikista paras kauppa on sellainen, jonka voin tehdä itse itselleni"? Blogikirjoituksessa kuvailin sitä, miten ihana on väliin shoppailun sijasta tehdä askartelutarvikkeita alusta alkaen itse.

Viime viikonloppuna huomasin, että käsintehtyjen nappien varastoni on huventunut kovasti. En ole kovinkaan taitava massailija, mutta se ei ole koskaan estänyt minua nauttimasta massailusta! Ja itseasiassa vähän sotkuiset ja epämääräisen muotoiset napit sopivat hyvin yhteen piirtelyjeni kanssa.

Jotta "oma taidekauppani" olisi täydellinen, ompelin joitakin nappeja käsintehtyihin taustoihin. Ne on kiinnitettynä aivan kuin ne olisivat oikeasti myytävänä jossain oikeassa kaupassa. Niiden katsominen tekee minut onnelliseksi! Niihin ei ole mennyt juurikaan rahaa, mutta ne herättävät intoa puuhata taas jotain uutta!

2 comments:

  1. I H A N I A !
    Mulla on muutama massapaketti jossain laatikon pohjalla noin seitsemän vuoden takaa. Kaikkia paketteja ei ole edes avattu, olisikohan ne vielä hengissä...? On pakko varmaan kokeilla, mä olen ihan nappihullu.

    ReplyDelete
  2. Kiitos, Taru! Mun kokemuksen mukaan massat kestää hyvin säilytystä, joten ei kun nappeja tekemään vaan!

    ReplyDelete