Saturday, August 27, 2011

Käsityötarvikemarkkinoille valmistautumista


Käsinkoristeltuja papereita, saatavilla Etsyssä.

10.-11.9. Helsingissä tieteiden talolla järjestetään käsityötarvikemarkkinat. Olen varannut sieltä myyntipöydän ja sen valmistelu on käynnissä täyttä häkää. Olen kehrännyt, värjännyt, piirrellyt ja maalannut kaikki liikenevät vapaa-aikani. Se on ihan hauskaa, mutta päivätyön ohessa aika rankkaakin. Ja on aina jännittävää mennä myymään. Ehkä kukaan ei pidäkään siitä, mitä teen. Tai sitä pidetään liian kalliina. Suurin pelko myyntituloksesta riippumatta on kuitenkin se, että mitä jos kukaan ei innostu ja inspiroidu jutuistani.

Minusta on ihanaa tavata ihmisiä, jotka ovat intohimoisia jostain asiasta. Kuuntelen väsymättömästi minkä tahansa alan eksperttiä, joka puhuu innostuneesti. Haluaisin olla sellainen itsekin. Vaikka itsekritiikkini on jatkuvaa, haluaisin unohtaa sen markkinoilla. On todellista luksusta päästä puhumaan muiden käsityöharrastajien kanssa siitä, mitä itse olen tehnyt vuosia arki-iltojen hämärissä ja viikonloppuina. Samaa luksusta on tämä blogikin. Toivottavasti asiat, jotka inspiroivat minua, inspiroivat myös muitakin! Tulkaa juttelemaan markkinoilla!

2 comments:

  1. Hei!

    Minä ainakin yritän tulla eleen ole töissä, Uutta työvuorolistaa kun ei vielä ole ilmestynyt. Jutellaan jos pääsen, olen tosi surkea tapaamaan uusia ihmisiä...

    ReplyDelete
  2. Saila, hienoa, jos pääset paikalle! Eiköhän suurin osa käsitöiden tekijöistä ole vähän introvertteja ihmisiä, jotka viihtyvät myös yksin. On silti kiva tavata välillä samanhenkistä väkeä, siitä saa kummasti inspiraatiota askartelupöydän ääreen! Joten toivottavasti pääset tulemaan!

    ReplyDelete