Sunday, July 17, 2011

Onnellinen organisoija

Osallistun parhaillaan kahdelle tosi mahtavalle verkkokurssille. Niiden järjestäjänä on Big Picture Classes. Ensimmäinen kurssi on skräppäysguru Stacy Julianin kurssi Library of Memories. Siinä opetellaan järjestelmä, jonka avulla valokuvat ja tarinat tallennetaan niin, että ne tukevat skräppäystä. Lisäksi skräpätyt sivut järjestetään albumeihin tietyllä tavalla. Olen onnistunut järjestämään kaikki sivuni sekä noin 4500 digikuvaa kurssin kannustamana.

Toinen hyvä kurssi, joka on myös saanut minut järjestelemään asioita on Lain Ehmannin Mother LOAD. Siinä harjoitellaan skräppäystä 26 päivän skräppäysmaratonia varten. Tein tämän sivun ensimmäisen viikon harjoitustyönä. Olen koonnut siihen syitä, miksi skräppään ja ottanut kuvan nykyisestä skräppäyspisteestäni. Se on ihan tunnelmallinen, mutta vain väliaikainen, sillä olemme kunnostaneet koko kevään yhtä huonetta talostamme kirjastoksi. Siitä tulee todellinen muistojen kirjasto, sillä kirjojen ja keräilyjuttujen lisäksi siihen tulee skräppäyspöytä tarvikkeineen. Olen tosi onnellinen, että pääsen kohta skräppäämään sinne!

Viime viikolla Lainin kurssilla oli teemana skräppäystarvikkeiden järjestäminen. Olen aika järjestelmällinen ihminen ja Stacyn kurssilla vietetyn ajan jälkeen vielä erityisesti, mutta löysin kyllä vielä läpikäytävää. Huomasin, että minulla on sekalaisia leikekuvioita ja aakkosia, joita ei tule käytettyä. Lajittelin ne kaikki muoviseen lokerolaatikkoon ja se toimii loistavasti!
Kannattaa kokeilla!

Tässä on sivu, jonka tein Lainin kurssin toisella viikolla. Aiheena on se, kuinka koirani Cosmo tekee elämästäni onnellista. Minusta sekä tässä, että edellisessä sivussa on todella onnelliset värit. Näin kesälomalla on helppo olla tosi positiivinen ja tyytyväinen ihminen!

ATC-kortteja, jotka olen tehnyt keskiyöllä. Minusta on ihana valvoa lomalla pitkään ja piirrellä ja maalailla.


Päiväsaikaan olen värjäillyt villaa ja lankaa. Tässä tussah-silkin ja blue leicester -villan sekoitusta. Näissäkin on onnellisia värejä.

2 comments: