Thursday, July 22, 2010

Blogimuutoksia ja paperikukkia

Olen miettinyt jo kauan, kuinka järjestäisin blogini. Minulla on ollut kolme blogia, joista yksi on ollut englanninkielinen Kukkilintu, yksi suomenkielinen Sukanvarsi ja kolmas Peony and Parakeet, jota olen viime viikot yrittänyt pitää yllä molemmilla kielillä. Blogeistani kaksi ensimmäistä on keskittynyt neulontaan ja kolmas paperiaskarteluun. Koska haluan blogata sekä suomeksi että englanniksi ja sekä neulonnasta että paperitöistäni, päädyin siihen, että ylläpidän jatkossa kahta blogia.

Toinen on suomeksi eli tämä, Pioni ja Parakiitti. Toinen, Peony and Parakeet, on englanniksi. Aiheet on molemmilla samat ja blogipostauksetkin jatkossa varsin samantyyliset. Näihin blogeihin löytää myös suoraan osoitteilla www.pionijaparakiitti.fi ja www.peonyandparakeet.com. Olen siirtänyt tähän blogiin Sukanvarsi-blogin kirjoitukset ja vastaavasti Kukkilintu-blogin kirjoitukset englanninkieliseen versioon.



Kirjoitan siis jatkossa käsitöistäni koko niiden laaja kirjo huomioiden. Heinäkuun kuumilla olen tehnyt vähän kaikenlaista, mutta uusimpana tällaisia paperikukkia. Osallistuin Amalian askatelutilassa järjestetylle kurssille, jonka Korttigallerian Maiju piti. Yllättävän paljon skräppipaperi vääntyy, kun sitä taivutellaan ja kostutellaan! Eniten tykkään tuosta ruususta, mutta se on niin korkea, ettei sovellu skräppisivulle, kortteihin kylläkin. Lisää juttua ja kuvia kurssista Amalian blogimerkinnässä.

2 comments: